Poslovne knjige, ki jih ne boste mogli odložiti [POINT OUT Weekly #63]

V triinšestdeseti oddaji vam ponovno nudimo možnost kratkega vpogleda na naše knjižne police.

Poslušaj, katere poslovne knjige trenutno beremo:

1. The Presentation Secrets of Steve Jobs

Carmine Gallo je preko natančnega opazovanja Steva Jobsa pri predstavitvi novih produktov strnil svoja opažanja v koristno knjigo. Trije ključni elementi, ki jih mora vsebovati vsaka predstavitev:

Znanstveno dokazano so alineje najmanj učinkovita metoda podajanja informacij, zato je res pomembno, da uporabnika peljemo skozi zgodbo. Vsak od treh omenjenih korakov naj bi vzel tretjino časa.

2. Start With Why

Simon Sinek je predvsem dobro poznan zaradi videa, ki je nekaj časa nazaj zelo vztrajno krožil po družbenih omrežjih, in sicer o milenjicih na delovnem mestu.

Knjiga govori o krogu, ki se mu v jedru nahaja besedica WHY. Malce navzven beseda HOW, na samem obrobju pa WHAT. Veliko se osredotoča na znamčenju (angl. branding), bistvo knjige pa je v tem, da je znamka večine podjetji in njihova zgodba na samem obrobju kroga torej na vprašanju WHAT. So produktno usmerjeni in govorijo o racionalnih razlogih za nakup njihove znamke. Simon pravi, da je zgodbo potrebno začeti z vprašanjem WHY.

3. The Challenger Sale – Taking Control of the Customer Conversation

Knjiga je zasnovana na podlagi najobsežnejše prodajne raziskave do tistega trenutka (2011) in opisuje pet prodajnih profilov:

Knjiga na podlagi raziskav omeni, kateri izmed profilov je najbolj uspešen. Izkazalo se je, da je to “The Challenger”, ki je najbolj učinkovit v kriznih obdobjih – torej, ko gospodarstvo pada. V isti situaciji se je za najmanj uspešnega izkazal “The Relationship Builder”.

Knjiga tudi opiše prodajni model, ki ga “The Challenger” zasleduje. Sestavljen je iz treh komponent:

4. The Marketing Agency Blueprint – The Handbook for Building Hybrid PR, SEO, Content, Advertising, and Web Firms

Knjiga govori o temu, kako v današnjem svetu ustvariti svoje digitalno marketinške storitve in jih uspešno prodajati. V knjigi je malce tudi avtobiografije. Njen avtor namreč podaja primere na svojem lastnem podjetju in njegovih izkušnjah.

Razdeljena je na dva dela – prvi del govori o tem, kako oblikovati marketinško agencijo in zasnovati njen proces, v drugem delu pa pripoveduje o tem, kako je njegovo podjetje dvignil na malce višji nivo. Te zanima, kako v svoje podjetje privabit najboljše talente in kako zasnovati svoje cenovne strategije?

5. Delivering Happiness – A Path to Profits, Passion and Purpose

Knjigo je napisal soustanovitelj Zapposa Tony Hsieh in je pravzaprav njegova avtobiografija. Pripoveduje o prvem podjetju, ki ga je ustanovil in prodal za izjemen profit. Za tem se je s poslovnim partnerjem lotil angelskega investiranja – kar pomeni da sta denar vlagala v različna podjetja. Eden izmed teh podjetjih je bil tudi Zappos, katerega direktor je čez nekaj časa postal Tony Hsieh. Podjetje je vodil tako močno, da se je leta kasneje Amazonu prodalo za 1.2 miljardi dolarjev. Knjiga nas sprehodi čez tri ključne elemente, katerim Tony pripisuje uspeh Zapposa:

Za kakšen dodaten predlog pa prisluhni še videu, vedno pa se nam lahko oglasiš tudi s sporočilom.

Ta oddaja je na voljo tudi na:

V oddaji boste med drugim slišali o:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!