Kako pripraviti odličen marketinški brief? [POINT OUT Weekly #12]

Prva pomembna točka marketinškega briefa je njegovo ozadje. Na kratko predstavite podjetje, znamko oz. produkt, kot tudi vašo konkurenco, tako da lahko  dobimo širšo sliko o vašem poslovanju. Osnova, ki nam bo dala dostop do nadaljnjih informacij, je točka, kjer se vaš produkt oz. podjetje nahaja v tem trenutku. Pomembno je, da nam predstavite čim več informacij, ki nam bodo pomagale pri delu.

Ko je ozadje predstavljeno, je naslednja točka predstavitev ciljev. Primarno je potrebno predstaviti prodajno-marketinške cilje vašega podjetja, šele nato se osredotočite na specifične cilje aktivnosti oz. kampanje. Bodite konkretni in povejte, kam želite priti v prihodnosti in kaj želite s kampanjo doseči.

Naslednjo točko predstavlja ciljna skupina. Ko govorimo o vaši primarni ciljni skupini sta pomembna dva elementa: poznavanje njihovih demografskih lastnosti in življenjski stil.

Šele ko poznamo ciljno skupino, se lahko osredotočimo na zasnovo same kampanje iz vidika vašega ključnega sporočila, pravil komuniciranja in izbranih kanalov. Biti morate specifični in točno povedati, o čem ste razmišljali in kaj si želite.

Zadnja sestavina, vendar ne najmanj pomembna, pa sta proračun in časovnica. Pri proračunu je zelo pomembno, da ga agencija pozna vnaprej, saj se navezuje na vse prejšnje točke; kampanja bo izvedena proračunu primerno. Ko govorimo o načrtovanju, je pomembno poznati tudi časovnico kampanje – kdaj bomo začeli in koliko časa bo kampanja trajala.

V dvanajsti oddaji POINT OUT Weekly govorimo o tem, kako pripraviti marketinški brief. V videu vam predstavljamo 5 sestavin, s katerimi bo vaš marketinški brief odličen!

Ta oddaja je na voljo tudi na:

V oddaji boste med drugim slišali o:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!