9 načinov, kako spremljati novosti o digitalnem marketingu

Živimo v času hitrega tehnološkega napredka, kjer se spremembe na področju digitalnih medijev in družbenih omrežij vrstijo iz dneva v dan. Vsi, ki vsakodnevno delujejo na področju digitalnega marketinga, se bodo strinjali, da je spremljanje novosti ključno za ohranjanje konkurenčnosti. Prepoznavanje novih trendov namreč omogoča vedno aktualne vsebine.

Tu se pojavi problem. Kako sploh ostati v koraku s trendi in obenem opravljati svoje delo? Ne skrbi, zapis pred tabo je namenjen točno temu — pomagali ti bomo pri lovu za novostmi.

Beri naprej in odkrij načine, kako ostati v koraku z novostmi o digitalnem marketingu.

novosti o digitalnem marketingu, spremljanje trendov

Kje spremljati novosti o digitalnem marketingu?

Družbena omrežja

Družbena omrežja predstavljajo odličen (in hkrati najenostavnejši) način spremljanja globalnih trendov. Sledi ljudem in podjetjem, ki delujejo v tvoji industriji in izkoristi opcijo “see first”. Ta omogoča, da se objave izbranih strani ali profilov na tvoji časovnici pojavijo najprej. Drug trik, ki ti bo precej koristil, je vklop obvestil, ki te bodo sproti obveščala o novih objavah.

Pri iskanju novosti na družbenih omrežjih sta najbolj relevantna Twitter in LinkedIn, saj veljata za najbolj “poslovno obarvani platformi”. Izkoristi njun potencial in svoje povezave čim bolje prilagodi svoji stroki. Tako bodo na tvoji časovnici le objave s tebi prilagojeno vsebino.

Če si redno aktiven na Twitterju, zagotovo veš, da ob prihodu novih trendov in posodobitev o tem vedno razpravljajo mnenjski voditelji. Za lažji začetek preveri seznam mnenjskih voditeljev in influencerjev na Twitterju, ki so po mnenju HubSpota vredni spremljanja. 

Že res, da sta LinkedIn in Twitter pri lovu na nove trende najbolj uporabna, vendar ne gre prezreti tudi Facebooka in Instagrama — pri slednjem lahko s pomočjo sledenja hashtagov spremljaš novosti digitalnega sveta. 

Hashtagi oz. ključniki so besede ali besedne zveze ob znaku #, ki na družbenih omrežjih delujejo podobno kot ključne besede v Googlu. Ko boš s pomočjo hashtagov iskal določeno besedo, se ti bodo prikazale le vsebine, ki vključujejo hashtag s to besedo. Prav zaradi tega omogočajo lažjo sledljivost in opaženost relevantnih objav.

Če želiš slediti priljubljenim hashtagom, v iskalno okno na Instagramu vpiši želen hashtag in klikni gumb “Sledi” (“Follow”). Tako boš vedno obveščen, ko bo objavljena nova vsebina, opremljena z želenim hashtagom. Sledi hashtagom, kot so #digitalmarketing #digitalmarketingtrends #digitalmarketingtrends2020 #trends, in vsakodnevno spremljaj nove trende.

instagram hashtagi za spremljanje novosti o digitalnem marketingu
#digitalmarketing #digitalmarketingtrends #digitalmarketingtrends2020 in še mnogo drugih hashtagov ti lahko pomaga pri iskanju novosti.

Namig: na vseh družbenih omrežjih spremljaj, kaj počnejo velika podjetja, saj so zagotovo v koraku s časom (in trendi).

LinkedIn skupine

Na LinkedInu najdeš veliko profesionalnih skupin, ki se jim lahko pridružiš. Te zanima nova posodobitev na Facebooku, mnenje o prihodnosti družbenih omrežij ali le kakšna ideja, ki jo boš lahko uporabil pri svojem delu? Vse to boš našel v LinkedIn skupinah (LinkedIn Groups).

Za začetek preveri naslednje LinkedIn skupine s področja digitalnega marketinga:

Google Alerts

Google ima rešitev za vse — zemljevidi, glasba, prevajalnik … Dejstvo, da ti lahko pomaga tudi pri skanju najnovejših trendov, zato ni presenetljivo. S pomočjo množice nastavitev, ki vključujejo jezik, pogostost obveščanja in lokacijo izvora novic, lahko na e-mail prejemaš opomnike o najnovejših prispevkih s področja digitalnega marketingain tako vedno ostaneš v koraku s časom. 

Področje tvojega dela ni edino, za katerega lahko ustvariš opomnik. Če želiš, te lahko Google opozarja na novice o mnenjskih voditeljih ali influencerjih, ki si jih zasledil na družbenih omrežjih.

spremljanje novosti o digitalnem marketingu google alerts
Google Alerts s pomočjo želenih nastavitev omogoča prejemanje obvestil o najnovejših spletnih novicah z različnih področij. 

E-mail newsletters

Odličen način za prihranek časa in zamudnega brskanja za novimi trendi je gumb “Naroči se” (“Subscribe”), ki v tvoj spletni nabiralnik redno prinaša zgoščeno vsebino najnovejših trendov

Ali morda že imaš nabor priljubljenih strani, na katerih velikokrat bereš o novih trendih? Olajšaj si delo in se naroči na njihove vsebine (mailing listo).

spremljanje novosti na YouTube
Naroči se na novice svojih najljubših spletnih strani in prihrani čas.

Namig: tudi na naši spletni strani nam lahko zaupaš svoj e-mail naslov in se naročiš na tedenske novice. 🙂

Blogi

SEO optimizacija je izraz, ki ga uporabljamo za tehnično in vsebinsko ureditev spletne strani, da bi bila (poleg bralcev) všeč tudi spletnim iskalnikom in bi se posledično uvrstila na višje iskalne pozicije. Gre za proces, ki zajema mnogo dejavnikov, na katere moramo biti pozorni pri ustvarjanju besedil. Eden izmed kazalnikov dobro optimizirane spletne strani so kakovostne in dovršene vsebine, ki podrobno pokrivajo določeno tematiko. 

Kako to dosežejo ustvarjalci spletne strani? Seveda, s pomočjo blog zapisov.

Blogi so torej specializirani in SEO optimizirani na določeno področje, ki ga natančno obravnavajo v večini vseh prispevkov. To pomeni, da lahko enostavno najdeš blog z relevantno vsebino (področje tvojega dela in interesi), se nanj naročiš in ob izidu novih prispevkov prejmeš obvestilo v svoj e-nabiralnik.

Ob rednem branju blogov boš kmalu opazil nove tržne trende, ki jih lahko uporabiš pri načrtovanju digitalne strategije svojega podjetja.

blog zapisi

Za začetek preveri naslednje bloge:

Dogodki in konference

Vzemi si čas in sodeluj pri kakšnem hekatonu ali nekajkrat letno obišči konference. Oboje predstavlja odlično priložnost za spremljanje novosti o digitalnem marketingu iz prve roke. Predavatelji so strokovnjaki svojega področja, zato to obrni sebi v prid — zastavi jim vprašanja, ki se ti pojavijo na konferenci, in zapiši čim več zanimivosti. Slednje lahko kadarkoli prebereš in dobiš ideje, ki jih uporabiš pri svojem delu.

Res je, da pogosto ne najdemo časa za konference, zato so posnetki in reportaže s predavanj dostopni tudi na družbenih omrežjih. Tako da kar brez izgovorov. 😉 Vseeno imajo konference pred njimi glavno prednost — spoznavanje novih ljudi. S pomočjo mreženja lahko sklepaš nova prijateljstva, krepiš poslovne vezi, povečuješ prepoznavnost svojega podjetja, izmenjuješ izkušnje in znanja — vse od praktičnih znanj, poslovnih nasvetov, do tega, kako se v podjetjih spopadajo z nenadnimi težavami in ostalimi vsakodnevnimi izzivi. Mreženje je pomembno tako za rast podjetja kot tudi posameznika.

Tako, zdaj, ko si spoznal vse prednosti konferenc in dogodkov, je čas, da se tudi sam udeležiš katerega izmed njih. Bi želel vedeti, kaj se bo v prihodnosti dogajalo v tvoji bližini? Podatke lahko najdeš na spletnih straneh, kot sta Eventbrite in Billetto, na Facebooku pod zavihkom “Dogodki” (“Events”) ali na različnih aplikacijah.

aplikacije dogodkov
Možnosti za iskanje dogodkov je ogromno, le izkoristiti jih je potrebno.

Izobraževanja in certifikati

Poleg konferenc in seminarjev obstaja še mnogo drugih načinov spletnega učenja, kot so spletni certifikati, Youtube kanali in spletni seminarji (webinarji). Spletno izobraževanje je postalo zelo priljubljena zakladnica znanja, katere se iz dneva v dan poslužuje vse več ljudi — tako mladih kot starejših.

Spletni certifikati in seminarji nudijo znanja na raznolikih področjih, hkrati pa predstavljajo odličen način, kako hitro priti do novega znanja. Posamezniku omogočajo popolno prilagodljivost, vse od načrtovanja urnika za opravljanje izobraževanja, do drugih fizičnih preprek (prevoz do izobraževalne ustanove). Vse to omogoča velik prihranek časa in usklajevanje z drugimi obveznostmi. 

Prednost spletnega izobraževanja je tudi pridobitev novih tehničnih znanj, vključno z deljenjem dokumentov in ustvarjanjem avdio-video materialov — ti pa so uporabni v skoraj vseh današnjih poklicih.

“Učenje v udobju tvojega doma” je torej odličen način za tvojo osebnostno rast in napredek. Res je, da je na spletu dostopnih veliko certifikatov in seminarjev, zato je včasih kar malce težko najti najbolj ustreznega. Zate sem pripravila seznam, ki ti bo nekoliko olajšal izbiro.

TOP certifikati na področju digitalnega marketinga:

Predlogi spletnih seminarjev:

Imaš še vedno izgovor, da nimaš časa? Potem bo naslednji predlog, kako spremljati novosti o digitalnem marketingu zagotovo kot nalašč zate.

Podcasti

Veliko časa nameniš vožnji in potovanju? Ta čas izkoristi za poslušanje podcastov, ki ti bodo olajšali spremljanje novosti o digitalnem marketingu. Prilagodi jih glede na dolžino vožnje in čas izkoristi za dragocene informacije strokovnjakov, mnenjskih voditeljev in vseh ostalih, ki se spoznajo na najnovejše trende digitalnega marketinga.

Seznam predlaganih podcastov:

 Spremljanje konkurence

Moj zadnji predlog, ki ti bo pomagal ostati na tekočem z novostmi o digitalnem marketingu, je spremljanje konkurentov. Morda te navdihnejo z idejami, ki jih lahko povzameš, izboljšaš ali te preprosto vodijo do novih idej in sprožijo brainstorming. Sproti jih zapisuj in znova preveri, ko ti zmanjka kreativnosti.

Kako spremljamo novosti o digitalnem marketingu v POINT OUT?

Vseživljenjsko izobraževanje je v današnjih časih nujno za usposobljenost na vseh področjih, ki vključujejo tehnologijo. Osebnostna rast je nekaj, kar je potrebno ponotranjiti in se zavedati njenega pomena. Tega se nepopisno zavedamo tudi v POINT OUT, zato smo s tem v mislih ustvarili program za rast KnowledgeForGrowth.

KnowledgeForGrowth je bil skovan iz potrebe po neprestanem izobraževanju zaposlenih, da so sposobni slediti zahtevam hitro spreminjajočega se digitalnega sveta. Obsega 3 ravni:

  1. Raven posameznika,
  2. raven ekipe,
  3. raven naročnikov in javnosti.
program za rast KnowledgeForGrowth
POINT OUT program za rast KnowledgeForGrowth obsega tri ravni.

Raven posameznika

Vsi zaposleni v POINT OUT imamo svoj tako imenovani “Personal and Cereer Development” program, načrt osebnega in kariernega razvoja, ki je prilagojen posamezniku in njegovemu delu z namenom osebne rasti. Sem so vključeni različni članki, knjige, priročniki, video predavanja, certifikati in dogodki. 

Raven ekipe

Vsak član naše ekipe pripravlja redne interne delavnice, ki so namenjene učenju in globljemu vpogledu v določeno tematiko. Vodja delavnice svoje znanje prelije na vizualno gradivo, ga razširi, ostali pa se naučijo nekaj novega. Delavnice obsegajo različna področja, kot so strokovno usposabljanje, “mehke veščine” in osebnostna rast.

Hkrati se dobro zavedamo reka “sharing is caring”. Z ekipo smo ustvarili pogovor, ki služi deljenju pomembnih novosti o (digitalnem) marketingu. Tako lahko vsak kadarkoli dostopa do skladovnice znanja in pokuka v prihodnost novih, bližajočih se trendov.

Vsak mesec na relevantnih spletnih straneh poiščemo novosti o digitalnem marketingu in jih vnesemo v posebno mapo. Ta nam nudi vpogled v najnovejše trende na Twitterju, LinkedInu, Facebooku, Instagramu in Google analitiki, ki jih delimo tudi z našimi naročniki. Tako tudi njim omogočimo, da so seznanjeni z najnovejšimi trendi marketinga.

Se sprašuješ, zakaj vsak mesec redno preglejujemo trende in jih vnašamo v poseben dokument? Odgovor na to vprašanje ni skrivnost — uporabljamo jih pri načrtovanju strategij, ki so prav zaradi spremljanja novosti vedno aktualne in relevatne.

Raven naročnikov in javnosti

Z našim modelom želimo razširiti miselnost, da je rast podjetij, odnosov in poslovanja mogoča le, če neprestano pridobivamo in delimo znanje ter osebnostno rastemo. Pokazati želimo, kako je mogoče oblikovati sistem, ki temelji na znanju — interno za zaposlene, nato za naše naročnike in za širšo javnost.

Kako torej izobražujemo naročnike in javnost?  Kot že omenjeno, naročnike redno obveščamo o novostih na digitalnih platformah in jih hkrati izobražujemo na različnih delavnicah in izobraževanjih. Znanje s širšo javnostjo delimo preko našega bloga, ki ga pravkar bereš, in spletne oddaje POINT OUT Weekly. Gre za Youtube video oddajo za marketingaše in vse, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vabljen, da si ogledaš katero izmed oddaj. Morda najdeš idejo, ki jo boš lahko prenesel v svoje podjetje.

Zdaj, ko poznaš vse skrivnosti, kako izslediti novosti o digitalnem marketingu, je čas, da teorijo združiš s prakso. Upam, da ti bo kateri izmed opisanih načinov koristil in prihranil čas pri vsakodnevnem spremljanju trendov.