Ali delate te napake pri digitalnem marketingu? [POINT OUT Weekly #23]
Ste prepričani, da v digitalnem marketingu vse delate prav?
Področje digitalnega marketinga je izredno hitro spremenljivo, prihajajo novi trendi, katerim se je treba prilagajati. Zaradi teh karakteristik hitro pride do napak v digitalnem marketingu, ki jih je bolje hitro odpraviti.
- 1. NAPAKA: ŽELJA PO VSEPRISOTNOSTI
Velikokrat se zgodi, da se tisti, ki se lotevajo digitalnega marketinga, počutijo primorane, da uporabljajo vsa orodja in so prisotni na vseh kanalih naenkrat. Vedno je biti bolje fokusiran na manj stvari in biti vrhunski, kot biti v vsem polovičarski. Vse je sicer odvisno od dinamike podjetja, tudi obširnejša ekipa lahko pomeni širitev fokusa na različne zadeve. Ampak princip ostaja isti. - 2. NAPAKA: VSEBINA ZA ENKRATNO UPORABO
Če investirate veliko časa v neko vsebino, jo objavite in se k njej nikoli več ne vrnete, pomislite, ali je takšen proces res optimalen. V trenutku objave nikoli ne boste dosegli vaše celotne ciljne skupine. Zakaj torej ne bi na to vsebino še kdaj spomnili in jo ponovno objavili čez čas le malce spremenjeno ali pa v drugem kontekstu? Druga možnost je, da jo reciklirate in jo preuredite v nov format. Iz dolgega videa lahko naredite krajše videe, blog objave, podcaste, statistike, infografike… Možnosti je veliko in na ta način prihranite veliko časa in vaše sporočilo širite na različne načine. - 3. NAPAKA: ZASTARANA VSEBINA IN INFORMACIJE
Ta napaka ima dve plati. Prva se dotika same vsebine in informacij, ki jih z njo predajamo. Stvari se čez leta spreminjajo, informacije so lahko zastarele. Ne pozabite, da imajo uporabniki do njih še vedno dostop. Namesto, da to zavržete, vsebino samo posodobite in zopet boste relevantni.
Kot drugo pa nikar ne pozabite na osveževanje informacij na vaši spletni strani. Ne samo v smislu točnosti pač pa je dobro biti v koraku s časom in trendi. Na ta način vas bo kot relevantnega “igralca” zaznal tudi Google. - 4. NAPAKA: PREOBREMENJENOST S KLJUČNIMI BESEDAMI
Vroča tematika ta trenutek je SEO – optimizacija za iskalnike. A če se osredotočite samo na ključne besede, ki jih boste kopičili in uporabljali za optimizirano rangiranje v iskalniku, izpustite vsaj dve ključni stvari, ki jih ima Google ta trenutek še raje! Linke in uporabniško izkušnjo! Pomembneje je, kdo vas podpira in svoj promet s povezavami usmerja k vam, ter kakšna je sama uporabniška izkušnja na vaši spletni strani. - 5. NAPAKA: TAKTIKA “FOLLOW-UNFOLLOW”
Za pridobitev močno zaželene baze sledilcev se radi poslužujemo vsemogočih taktik. Ena izmed teh je, da začnete slediti velikemu številu uporabnikov in čez nekaj časa sledenje prekinete. Vam bo to prineslo dodatne sledilce? Verjetno. A to vam koristi le na kratki rok, saj si dolgoročno ne želite imeti baze uporabnikov, ki v vaše objave in vsebino ne bodo vključeni in odzivni. Tudi algoritmi tega ne bodo podpirali. Število sledilcev NI tako pomembno, kot je pomembna vpletenost oz. engagement!
V triindvajseti oddaji POINT OUT Weekly govorimo o najpogostejših napakah, ki se zgodijo na področju digitalnega marketinga. Predstavimo vam sklop petih, ki lahko precej negativno vplivajo na vaš uspeh, če jih ne popravite.
Ta oddaja je na voljo tudi na:
V oddaji boste med drugim dobili odgovore na vprašanja:
- Zakaj ni dobro delovati na vseh možnih kanalih in z vsemi mogočimi orodji?
- Kako ponovno uporabiti že objavljeno vsebino?
- Kaj narediti z zastaranimi informacijami?
- Kaj pri optimizaciji za iskalnike funkcionira bolje?
- Je število sledilcev res pomemben kazalnik uspešnosti?
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zoran Bosančić: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- POINT OUT Weekly #20
—
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.
V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!