Kako izbrati pravo marketinško agencijo? [POINT OUT Weekly #64]

Izbira primerne marketinške agencije je lahko izjemno naporno delo. Potrebno je razumeti, da včasih najlažja izbira ni tudi najboljša.

Želeli smo rahlo olajšati vaše delo, zato vam v današnjem Weeklyju predstavljamo pet dejavnikov, ki jih moramo upoštevati pri izbiri marketinške agencije.

1.Agencija dobro razume vaše podjetje in nišo, v katero spada.

To seveda vključuje razumevanje vsega v povezavi z vašim podjetjem. Sem spadajo stvari kot so industrija, ciljna publika in kupčev proces odločanja.

Za to je potreben učinkovit brief, vsa potrebna dodatna dokumentacija, kot so na primer brošura blagovnih znamk, produktne predstavitve, ciljne skupine in odlično postavljanje vprašanj s strani agencije.

Razumeti mora izzive, s katerimi se spopadate in vam telirati rešitev glede na vaše potrebe in ne na storitve, ki jih agencija izvaja.

2. Agencija vas pripravi na drugačen način razmišljanja

Podjetje v osnovi odlično pozna svojo industrijo, kupce in produkte, pri čemer pa nas tovrstno poznavanje lahko hitro zaustavi pri razmišljanju.

Dobre marketinške agencije, ki bodo na eni strani razumele vaš posel, vam bodo na drugi strani znale odpreti oči in vas naučile razmišljati drugače.

S pravimi vprašanji bodo agencije podjetja spodbudila k novim vprašanjem.

3. Za vas ne izvaja le storitev, vendar izboljšuje vaš digitalno-marketinški pristop

Eden ključnih elementov sodelovanja je, da vas bo agencija tekom le-tega učila o novih pristopih, taktikah in strategijah digitalnega marketinga.

To pomeni, da boste s tem krepili znanje zaposlenih in podjetja kot celote, kar se vam bo obrestovalo na dolgi rok pri razvoju podjetja in digitalno-marketinških aktivnosti.

Najmanj kar si želite je, da bo agencija za vas izvajala samo in izključno storitve, za katere ste jih najeli. Prava agencija vas bo tekom procesa veliko stvari tudi naučila. Ne iščite agencije, ki se bo strinjala z vsem kar zahtevate.

4. Izberite agencijo, ki bo rasla skupaj z vami

Izberite agencijo glede na obseg vašega poslovanja in cilja oz. rezultatov, ki jih želite doseči. Glejte seveda tudi na vaš proračun.

Velike in najbolj znane agencije so lahko prevelike za vas, saj ste za njih le mala riba. Ne bodo se vam posvetile dovolj in posledično bodo slabši tudi rezultati; hkrati bodo v okviru danega proračuna pokrile manjši spekter storitev, saj imajo v osnovi višje cene.

Po drugi strani pa majhne ali butične agencije nimajo na voljo dovolj velike ekipe, ki bi lahko zadovoljila vaše potrebe ali pa je le-ta ekipa še premalo izkušena.

V primeru, da potrebujete le eno rešitev, imate majhen proračun in ste mnenja, da imate dovolj digitalno-marketinškega znanja, se vam za izvedbo storitve splača najeti freelencerja.

5. Z vami se mora ujeti na osebni ravni

Posla ne izvajamo v razmerju podjetje-podjetje. Pomembno je, da se med seboj ujamemo tudi na osebni ravni.

V osebah ne iščite le strokovnjakov za digitalni marketing. Iščite osebe, katerih vrednote so podobne vašim in tiste, ki bodo razumele vaše osebne cilje.

Nihče si seveda ne želi ustavitve projekta zaradi nerazumevanja na osebni ravni ali pa ker osebi stojita na nasprotnih bregovih.

Na koncu ste vi tisti, ki boste sprejeli odločitev, s kom sodelovati. Agencija mora prevzeti vodstveno vlogo in usmerjati v pravilne smeri kar se tiče digitalnega marketinga.

Za kakšen dodaten predlog pa prisluhni še videu, vedno pa se nam lahko oglasiš tudi s sporočilom.

 

V štiriinšestdeseti odaji POINT OUT Weekly te seznanimo s postopki ob izbiranju prave digitalne agencije za tvoje podjetje.

Ta oddaja je na voljo tudi na:

V oddaji boste med drugim slišali o:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!