Kako Mali junaki dosegajo milijone s personaliziranimi knjigami [POINT OUT Weekly #101]
Marketing personaliziranih izdelkov
Mali junaki. Slovenska znamka, ki je v letu 2018 naredila 12 milijonov evrov prihodka!
Za kakšen produkt gre? Personalizirane otroške knjige, ki so prilagojene vsakemu posamezniku, ki lahko stopi v čevlje glavnega junaka. Personalizacija je vroča tema v marketingu ta hip. In ne brez razloga!
V tokratni oddaji POINT OUT Weekly smo z Radom Daradanom, so-ustanoviteljem Malih junakov, govorili o njihovi zgodbi in o praksah, ki jih delajo tako uspešne.
V tem pogovoru torej dobiš odgovore na vprašanja, kot so:
- Katere trge so zavzeli Mali junaki?
- Kako in na kakšen način podjetje trži svoj produkt?
- A podjetje izvaja influencer marketing in zakaj da/ne?
- Kaj čaka Male junake v prihodnosti?
Vse epizode so na voljo tudi na:
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.