4 odlične knjige za podjetnike in marketingaše [POINT OUT Weekly #80]
Iščeš odlične knjige za podjetnike in marketingaše za prostočasno branje? Ni problema, krijemo ti hrbet. Po že dveh edicijah (prva in druga) predstavitve knjig z naše knjižne police, imamo zate še eno.
V osemdeseti oddaji POINT OUT Weekly ti predstavimo štiri knjige, ki verjamemo, da ti bodo prišle prav tako v profesionalnem kot v zasebnem življenju.
1. Give and Take (Adam Grant)
Avtor Adam Grant, uspešen znanstvenik na področju psihologije, je s knjigo Give and Take: A Revolutionary Approach to Success zadel v terno. Zakaj to knjigo štejemo med najboljše poslovne knjige? Ker daje psihološki vpogled v medčloveške odnose, ki imajo še kako veliko težo pri poslovnem uspehu.
V knjigi razdeli ljudi v tri kategorije:
- Givers = ljudje, ki dajejo, ne da bi kaj pričakovali v zameno.
- Takers = ljudje, ki raje več vzamejo kot dajo.
- Matchers = ljudje, ki dajo zato, da lahko vzamejo z enako mero (večina ljudi).
Čeprav so nekateri “giverji” izkoriščeni ali pa doživijo izgorelost, avtor s pomočjo študije ugotavlja, da so takšni ljudje tisti, ki so bolj uspešni v življenju – zasebno in profesionalno.
2. Blue Ocean Strategy (Chan Kim & Mauborgne)
Knjiga Blue Ocean Strategy: How To Create Uncontested Market Space And Make The Competition Irrelevant razgrinja različna stanja na trgu in kako do teh pristopiti.
Blue ocean ali modri ocean je metafora za trg, ki je v osnovi brez konkurentov in po katerem podjetje lahko prosto navigira. Nasprotje temu je rdeči ocean – trg poln konkurentov, na katerem poteka konstanten boj za prevlado.
Modri oceani predstavljajo veliko priložnost za rast podjetij z odkrivanjem novih trgov, novih priložnosti in novih povpraševanj. Po drugi strani pa v rdečih oceanih podjetja iščejo načine do rasti s pomočjo nižanja stroškov in zmanjševanja tržnega deleža svojih konkurentov.
Ta model je primeren tako za velika podjetja kot za start-upe. Prepričani smo tudi, da ti bodo všeč primeri v knjigi, ki se nanašajo na vse od Southwest Airlines do Cirque du Soleil. Avtorja na njih res slikovito predstavita vse elemente strategije. To imamo vedno radi!
3. Hooked (Nir Eyal)
Knjiga Hooked: How to Build Habit-Forming Products se ukvarja z vprašanjem: “Kako uspešna podjetja ustvarijo produkte, ki jih ljudje enostavno morajo uporabljati?” Ta model je sestavljen iz štirih korakov, skozi katere te avtor pelje čez proces do produktov, na katere se bodo ljudje lepili.
Knjiga je še posebej primerna za start-upe in podjetja, ki so v procesu razvoja novih produktov.
4. Peak Performance (Stulberg & Magness)
Če si želiš brezčasne nasvete, kako doseči uspeh in visoko zadovoljstvo ne da bi doživel izgorelost, si upamo trditi, da bo knjiga Peak Performance: Elevate Your Game, Avoid Burnout, and Thrive with the New Science of Success pristala na vrhu tvojih najljubših.
S pomočjo raziskav avtorja dokažeta, kako družba, ki temelji na ekstremnemu delu in medsebojni konkurenčnosti sama sebi pljuva v skledo – dolgoročno takšno življenje vodi v izredno nezadovoljstvo z življenjskim stanjem.
Avtorja predstavita, kako se dolgoročni uspeh doseže s pravo mero stresa in pravo mero počitka.
Ta oddaja je na voljo tudi na:
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zoran Bosančić: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- POINT OUT Weekly 79
- POINT OUT Weekly 39
- POINT OUT Weekly 63
- Goodreads – Zoran
- Goodreads – Nejc
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.