5 knjig z naše knjižne police, ki jih moraš prebrati [POINT OUT Weekly #39]

Tokrat ponovno pristopamo na malce drugačen način.

V devetintrideseti oddaji POINT OUT Weekly ti ponudimo vpogled v naše knjižne police. Razkrijemo le del zaklada, ki vam bo gotovo pomagal pri osebni in karierni rasti.

1. Inbound marketing: Attract, Engage, and Delight Customers Online 

Če se z digitalnim marketingom šele spoznavaš, je to zelo dobra vstopna točka. Koncept inbound marketinga temelji na tem, da uporabniki na spletu sami iščejo informacije, ti kot marketingaš pa si to na pravilne načine obračaš v prid.

Knjiga Inbound marketing je napisana zelo poljudno, tako da je razumljiva tudi tistim, ki z inbound marketingom niso tako seznanjeni.

Polna je primerov, ki ti teorijo prikažejo v praktični luči, hkrati pa je dobro strukturirana, s čimer dobiš pregled nad procesom takšnega marketinga.

2. #ASKGARYVEE: One Entrepreneur’s Take on Leadership, Social Media, and Self-Awareness

Ta knjiga te v prvi vrsti navda z energijo. V trenutku zelo vpliva na tvojo miselno naravnanost.

Priporočamo pa, da jo raje preposlušaš.

To je primer, kjer ne pričakuj poglobljenega znanja o specifični temi ali teoretičnih konceptih, saj knjiga vsebuje najboljše odgovore na vprašanja, ki so bila zastavljena v oddaji #ASKGARYVEE Garyja Vaynerchuka.

Torej zajema vse od vzpostavljanja kulture v podjetju, uporabi družbenih omrežij in specifičnih zgodbah uspeha.

3. Leadership and Self-Deception: Getting out of the Box : Getting out of the Box

Ta knjiga je izredno pomembna z vidika vodenja.

Sporočiti želi, kako pomembno je, da ne izhajamo iz zagledanosti vase, ampak se obrnemo navzven ter poskušamo razumeti vse vidike in spoštovati vse v ekipi.

Napisana je kot literarna zgodba, kar je dober način približanja sicer precej zapletenega koncepta.

4. The Power of Habit: Why We Do What We Do in Life and Business

Charles Duhigg je novinar, ki je v tej knjigi z znanstvenega vidika skušal razložiti navade ljudi. To je storil po principu pripovedi zgodb najrazličnejših ljudi.

Predstavljen je koncept zanke navad (angl. habit loop), ki je sestavljena iz dražljaja, rutine in nagrad. Ta knjiga sicer naslavljena, a koncept je lahko prenešen tudi na področje marketinga. Kjer moramo razumeti, kako spreminjati navade potrošnikov.

5. The 7 Habits of Highly Effective People: Powerful Lessons in Personal Change

Za konec še ena klasika. Avtor je iz svojih sedmih navad naredil celoten posel.

Seznam sedmih navad je sledeč:

Čeprav se ti morda na prvi pogled zdijo logične, ta knjiga na podlagi raziskav podaja drugačen pogled na te navade in razloži funkcioniranje.

Za kakšen dodaten predlog pa prisluhni še videu, vedno pa se nam lahko oglasiš tudi s sporočilom.

Ta oddaja je na voljo tudi na:

V oddaji boste med drugim slišali o:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

 

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!