Katero družbeno omrežje izbrati za vaše podjetje? [POINT OUT Weekly #20]

Ko želite utrditi svojo znamko in se kot podjetje vključiti v digitalno sfero, ste vedno postavljeni pred vprašanje: Katera družbena omrežja naj uporabimo?

Družbenih omrežij je dejansko več kot 200. V Sloveniji pa je 5-10 takšnih, kjer so ljudje dejansko aktivni v večji meri. Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat in LinkedIn so med tistimi najbolj uporabljenimi.

Facebook uporablja največje število Slovencev, kar pomeni, da se tam nahaja najbolj raznolik spekter ljudi, med njimi zagotovo tudi vaša ciljna skupin. Po drugi strani pa to prinaša večjo konkurenco in zasičenost, tudi algoritmi so ovira do velikega dosega.

Od vaših ciljev je odvisno kolikšno število boste izbrali, vendar v naši agenciji zagovarjamo nasvet, da se je bolje osredotočiti in dobro upravljati eno družbeno omrežje, kot biti zgolj povprečen na večih. Prav tako je veliko odvisno od ustreznih sredstev, časa in denarja.

Najbolje, da se sprehodimo kar po konkretnih korakih, kako do končne odločitve pri izbiri družbenih omrežij za pojavnost vašega podjetja.

  1. ZAVEDAJTE SE NAMENA PLATFORME
    Vedno morate razmisliti, kakšna je narava uporabe določenega družbenega omrežja. Instagram na primer temelji na izražanju skozi slikovno, čedalje bolj tudi video vsebino. LinkedIn služi kot deljenje svojih poslovnih izkušenj in predstavljanje lastne znamke. Kot podjetje se morate vprašati, kako se vi temu lahko pridružite.
  2. RAZMISLITE, KAKO VKLJUČITI OBSTOJEČE VSEBINE
    Že uporabljate video? Ali morda pišete vrhunske blog zapise? Format vsebine, ki ga že uporabljate lahko do določene mere diktira izbiro družbenega omrežja. A pazite! Ko pomislite na video, ni nujno, da bo za vas najbolje deloval Youtube. Možnosti je veliko in izbira je odvisna tudi od naslednje točke.
  3. VPRAŠAJTE SE, KJE SE NAHAJA VAŠA CILJNA SKUPINA
    In z odgovorom boste že skoraj prepričani, na katero družbeno omrežje se usmeriti. Vsako platformo namreč uporablja drugačna populacija. Pri izbiri naj vas ne omejuje prejšnja točka. Če se vaše ciljno občinstvo nahaja na vam še ne tako znanem družbenem mediju, bodite odprti za ustvarjanje novih vsebin in prilagajanje.
  4. POZANIMAJTE SE, KAJ UPORABLJAJO KONKURENTI
    Vaša konkurenca je potovala skozi podobne korake odločitve, kot to nameravate vi. Zato njihove izbrane platforme najverjetneje niso naključje, pač pa del strategije, in pametno je, da o teh razmislite tudi sami. Kaj pa če konkurentov ni na določenem družbenem omrežju? Ena možnost je, da se ga ognete tudi vi, saj verjetno ta platforma tudi v vašem primeru ne bo delovala. Po drugi strani pa lahko za vas to predstavlja veliko priložnost in z razvojem ustrezne marketinške strategije na tej platformi postanete vodilni.
  5. POMISLITE, ČE VAM JE PLATFORMA BLIZU
    Če vam neko družbeno omrežje ni domače in z njegovim delovanjem sploh niste seznanjeni, morda bolje, da se usmerite drugam. Pojavnost vašega podjetja na družbenih omrežjih je danes nujna in časa za globinsko spoznavanje z novo platformo preden se tam pojavite, ni več veliko. Če morate torej urgirati hitro, se raje odločite za vam znano družbeno omrežje.

V dvajseti oddaji POINT OUT Weekly podajamo nasvete za izbiro družbenega omrežja, ki bo ustrezno za vaše podjetje oziroma blagovno znamko. Če boste v zakup vzeli vse predloge, imate pol uspeha že za pasom.

Ta oddaja je na voljo tudi na:

V oddaji boste med drugim dobili odgovore na vprašanja:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!