Jaka Hemler iz Europlakata o digitalizaciji offline oglaševanja [POINT OUT Weekly #100]
Nova era out of home oglaševanja
Ljubljana je ena glavnih postavljalcev trendov na področju digitalizacije offline platform. V tokratni oddaji POINT OUT Weekly smo se pogovarjali z Jako Hemljerjem iz Europlakata.
Jaka nam je zaupal, kako so se billboardi in citylighti s časom spremenili in prilagodili digitaliziranemu svetu. Predstavil je prednosti digitlizacije tovrstnih marketniških oglaševalnih prostorov in načrte za prihodnost offline oglaševanja v Ljubljani.
V tem pogovoru torej dobiš odgovore na vprašanja, kot so:
- Kakšni so bili začetki interaktivnih billboardov v Sloveniji?
- Kako lahko oglaševalci billboarde in citylighte povežejo z digitalnimi mediji?
- Lahko uspešnost interaktivnih LCD-zaslonov merimo?
Vse epizode so na voljo tudi na:
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.