Izzivi marketinških oddelkov in kako jih rešiti [POINT OUT Weekly #31]
Sodelovanje z naročniki znotraj agencije prinese dober vpogled v delovanje marketinških oddelkov različnih podjetij.
In kaj je večini skupnega? Določeni izzivi predvsem kar se tiče digitalnega marketinga, s katerimi se soočajo, pa je bolje, da jih čimprej razrešijo.
Če si sam člen podjetja, dobro preberi naslednje vrstice ali prisluhni videu.
1. Izziv: izvajanje aktivnosti s kratkoročnim učinkom
Vedno je tendenca, da se v podjetju želi delati kratkoročne aktivnosti, ker so rezultati nemudoma vidni in temu se lahko hitro pripiše uspeh. A potrošniki, s katerimi prihajaš v stik v digitalnem okolju, puščajo sledi. In s tem lahko razpolagaš dolgoročno.
Zato je treba stopiti korak nazaj, pogledati zadevo celostno in temu prilagoditi posamezne marketinške akcije. Zapelji vse v smiselno celoto in z oddelkom boš naredil dva koraka naprej.
2. Izziv: nepoznavanje marketinškega lijaka
Veliko podjetij, s katerimi kot agencija stopamo v stik, ne vedo, kako deluje marketinški lijak, kje uporabniki vanj vstopajo in kaj je končni cilj.
Pomembno je namreč, da se definira, kako se bo uporabnike v ta lijak pripeljalo in kako se jih bo skozi nakupni proces peljalo do nakupa oziroma konverzije.
To določiš tako, da izhajaš iz lastnih dosedanjih aktivnosti in raziskav, ki ti povedo, kako že danes uporabniki (najbolj) prihajajo v stik s tabo. Pri tem bodi natančen. Ne pozabi se torej sprehoditi skozi faze marketinškega lijaka, o katerih več v videu.
3. Izziv: pomanjkanje digitalno-marketinškega znanja
Ključno za podjetja ali tebe kot posameznika v podjetju je, da se izobražiš o digitalnem marketingu oz. podjetje to zagotovi.
Sicer se za tovrstne aktivnosti lahko najame agencijo ali zaposli specialista, ampak vsak iz vsaj marketinškega oddelka bi se moral z digitalnim okoljem dodobra seznaniti, da lahko digitalni marketing peljete znotraj podjetja ali pa da z agencijo in specialisti lažje in učinkovitejše komunicira ter sodeluje.
Seveda pa učenje ne sme ostati zgolj na znanju. Treba se je preizkusiti v praksi.
4. Izziv: počasno prilagajanje spremembam v digitalnem marketingu
Največja napaka je, da zaspiš. Ne samo ti ampak celotno podjetje.
Digitalno-marketinško okolje je tako hitro spreminjajoče, da enostavno mora iti z roko v roki s konstantnim izobraževanjem in spremljanjem dogajanja.
Ne pozabi se ustaviti tudi v realnem okolju in spremljati dogajanje okoli sebe. Videl boš, kako ljudje uporabljajo mobilne naprave in morda znal izkoristiti priložnost, na katero prej nisi nikoli pomislil.
Če pa razmišljal o možnosti sodelovanja z agencijo, pa smo ti v blogu pripravili vodič do izbire digitalne agencije.
V enaintrideseti oddaji POINT OUT Weekly razgrinjamo 4 najpogostejše izzive, s katerimi se soočajo digitalno-marketinški oddelki. Hkrati pa predlagamo tudi izboljšave.
Ta oddaja je na voljo tudi na:
V oddaji boste med drugim dobili odgovore na vprašanja:
- Zakaj je marketinške aktivnosti vedno treba prilagajati dolgoročni strategiji?
- Kako v digitalnem okolju razumeti proces marketinškega lijaka?
- Zakaj moraš biti tudi ti dobro izobražen o digitalnem marketingu?
- Kako se prilagajati konstantnim spremembam v digitalnem marketingu?
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zoran Bosančić: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- POINT OUT Weekly #30
- Veselje do gibanja
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.
V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!