Google AdWords (Search Network): Vodič za uspešen začetek [POINT OUT Weekly #27]

Kako podjetja dosežejo prvo vrstico v Google iskalniku s svojim oglasom?

Z iskalnim marketingom; to verjetno že veš. Ta morda deluje enostavno, v resnici pa zahteva precej premisleka, iznajdljivosti in znanja. Pripravi se na zapiske.

Iskalni marketing ni vedno primeren za uporabo. Priporočamo ga v primeru, ko gre za serviranje uporabnikom globlje v nakupnem procesu, torej ko oseba že premisli o nakupu in nakupnih možnostih, ti pa mu z oglasom v iskalniku predložiš vaš produkt ali storitev.

Tako je – iskalni marketing se vrti okoli ključnih besed. Oglasi so namreč vidni, ko posameznik išče po tistih ključnih besedah, ki si jih določil.

In kako do teh oglasov priti? Naj ti predstavimo, kakšna je sama struktura oglaševanja z Google AdWordsom:

1. AdWords račun

To je tvoja osnova. Odpreti moraš račun, da lahko začneš oglaševati. Priporočamo ti, da ima vsaka blagovna znamka svoj račun. Zakaj, ti razložimo nekoliko kasneje.

2. Oglaševalske kampanje

Kampanja je prva stopnja za pripravo oglasov. Najprej jo poimenuješ, izbereš jezik in lokacijo izvedbe ter pripišeš še oglasne dodatke (angl. ad extentions), kot sta telefonska številka in lokacija podjetja. Dodatke je pametno vključiti, saj s tem podaš več informacij, uporabniki bodo bolj zaupljivi in Google bo oglas prikazoval višje. 

Na tej točki določiš strategijo plačila (angl. beat strategy), kjer izbiraš med plačilom glede na vtis (angl. impression) in glede na klik. Slednji ti omogoča več nadzora, zato ti predlagamo to možnost. Tvoj mesečni proračun nato razdeliš na dnevno raven.

3. Oglasne skupine

Ko so kampanje urejene, preidemo na oglasne skupine. Izbereš URL, ki bo določil, kam uporabnik s klikom na oglase znotraj oglasne skupine pride.

Tukaj prideš do izbire ključnih besed, na podlagi katerih poleg ciljne skupine oglasne skupine organiziraš.

Raziskava ključnih besed je bistvena in narediš jo preko orodja Keyword planner znotraj Google Adwordsa, kjer vidiš, katere ključne besede ali besedne zveze se splača zakupiti in so relevantne za tisto, kar ponujaš.

A pozor! Možnosti nastavitev ključnih besed je več:

Priporočamo, da v kampanjo vključiš od 7 do 10 oglasnih skupin. In maksimalno 10 (optimalno 5) precej podobnih ključnih besed na skupino.

4. Oglasi

V eno oglasno skupino vključite pribižno 2 do 3 oglase. 

Oglas je sestavljen iz naslova, opisa in URL linka, ki ga lahko prilagajaš, da prav tako vključuje tvojo ključno besedo. Zakaj se ta mora pojaviti v besedilu linka? Ker vpliva na oceno kakovosti.

Ocena kakovosti (angl. quality score) določa, koliko boš plačeval za to, da se tvoj oglas pojavi. 

Dejavniki, ki nanj vplivajo so:

Končni korak je povezava Google AdWordsa z Google Analyticsom, kar ti bo omogočilo dostop do veliko več informacij o oglaševalskih kampanjah. Na voljo boš imel več kazalnikov že znotraj AdWordsa, po drugi strani pa te bo Analytics obveščal o konverzijah na spletni strani, kamor so ljudje prišl skozi AdWords oglaševanje. 

V sedemindvajseti oddaji POINT OUT Weekly ti torej ponujamo osnoven vodič po Google AdWordsu, za čim bolj učinkovite oglaševalske kampanje.

Ta oddaja je na voljo tudi na:

V oddaji boste med drugim slišali o:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

 

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!