Maja Voje o growth hackingu, eksperimentiranju in spremembah v marketingu [POINT OUT Weekly #9]
Growth hacking (sl. hekanje rasti) je produkt med izdelkom, UX oblikovanjem, programiranjem, marketingom in še marsičem; v bistvu gre za marketinško znanje, nadgrajeno s statističnimi metodami, analitiko in UX oblikovanjem.
Cilj growth hackinga oz. hekanja rasti je zakrpati del prodajnega lijaka, ki trenutno pušča. Growth hacker pomaga podjetjem dobiti in konvertirati uporabnike ter poskrbi, da bo na koncu vse merljivo v denarju.
Growth hacking ni omejen le na digitalne kanale – pravzaprav se je začel na offline kanalih, na digitalnih pa se je začel šele pred sedmimi leti.
V “fizičnem” svetu je še danes veliko primerov growth hackinga. Tipičen primer je McDonalds, ki se je v fazi širjenja svojih restavracij osredotočal na poti, ob katerih so restavracije postavljali. V nekaterih primerih je growth hacking celo boljše izvajati offline.
Da se lahko produktivno lotite growth hackinga, je potrebno, da je na vaši spletni strani nekaj tisoč uporabnikov. Za manjše številke je energijo bolje investirati v druge pristope, saj je pomembno že imeti določeno bazo uporabnikov.
Growth hacker je zelo koristen z vidika svetovanja, pomembno pa je, da večina aktivnosti ostane v podjetju. Podatke iz analitike moramo znati pretvoriti v eksperimente in se nekaj naučiti iz tega, saj je to pot napredka. V zgodnjih fazah se je napomembnejše disciplinirati za redno in sistematično delo.
Preden postane investicija v growth hacking sploh smiselna, je potrebno popraviti vse morebitne napake v aplikacijah oziroma spletnih straneh.
V deveti oddaji POINT OUT Weekly smo z gostjo Majo Voje govorili o hekanju rasti. Maja je ena najboljših slovenskih growth hackerk in spada med 0,1 % growth hackerjev na Twitterju.
Ta oddaja je na voljo tudi na:
V oddaji boste med drugim dobili odgovore na vprašanja:
- Kaj je growth hacking in s čim se ukvarja growth hacker?
- Katere so najpogostejše strategije in taktike, ki jih growth hacker uporablja?
- Kdaj je primerno, da podjetje začne uporabljati metode growth hackinga?
- Kaj je dodana vrednost, ki jo lahko growth hacker prinese v podjetje?
- Nekaj primerov growth hackinga podjetij v Sloveniji?
- Kaj prinaša prihodnost tega področja?
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zoran Bosančić: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- POINT OUT Weekly #8
- Kampanja Bluejay
- POINT OUT Weekly #7
- Knjižnica Maje Voje o growth hackingu
—
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.
V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!