Kaj prinaša GDPR za digitalni marketing? [POINT OUT Weekly #56]

GDPR – tema, o kateri se v marketingu, podjetjih in povsod, kjer se ukvarjate z obdelavo podatkov, na veliko govori že zadnja pol leta.

In prav je, da se.

Za kratico GDPR se skriva General Data Protection Regulation oz. Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov.

Ta splošna uredba stopi v veljavo 25. maja in dobro je, da veš, kaj natančneje GDPR sploh pomeni, kaj prinaša in kako se bo kazal v praksi.

1. Kaj natančneje je GDPPR?

GDPR je kot rečeno Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov, ki velja neposredno za celotno Evropsko unijo in je nad zakoni posamezne države.

Do sedaj smo imeli v Sloveniji v veljavi tudi relativno strog ZVOP-1 oz. Zakon o varovanju osebnih podatkov, ki pa ga sedaj GDPR tudi nadgrajuje.

Zakaj pa je do GDPR-ja sploh prišlo? Podatkih Informacijskega pooblaščenca (in EU) so razkrili, da ima samo 15 % ljudi občutek, da ima popolni nadzor nad svojimi podatki, ki jih posredujejo preko spleta. Torej se s to uredbo ta nizek odstotek želi povečati.

2. Katere pomembne novosti GDPR prinaša?

Si v zadnjem mesecu dobil malo morje sporočil podjetij, kot so: “Prosimo te, da ponovno potrdiš svoje podatke in soglasiš z uporabo tvojih podatkov v marketinške namene,” in podobne pozive?

To je namreč ena izmed nujnih potez, ki jo morajo podjetja storiti do 25. maja, saj je potrebno zbiranje osebnih podatkov prilagoditi novi zakonodaji.

V grobem so novosti naslednje:

Bolj specifične novosti pa zajemajo tudi:

3. Kako se bo GDPR kazal v praksi?

Dajmo nekatera pravila in novosti prenesti v prakso. To si dejansko najbolj želiš vedeti, kajne?

Več o primerih v praksi pa v oddaji.

V šestinpetdeseti oddaji POINT OUT Weekly ti razložimo, zakaj in kako pomemben je GDPR ter kakšen vpliv bo imel na digitalni marketing. Predstavimo ti vse novosti in kako jih boš moral upoštevati v praksi.

Ta oddaja je na voljo tudi na:

V oddaji boste med drugim dobili odgovore na vprašanja:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.