Kaj je Facebook Pixel in kako ga nastaviti? [POINT OUT Weekly #55]
Te zanima, kaj uporabniki počnejo na vaši spletni strani za tem, ko kliknejo Facebook oglas?
Še bolje – bi jim rad čimbolj optimalno serviral, nazaj pridobil tiste, ki so stran zapustili in ujel nove uporabnike, ki so podobni najbolj zvestim?
Po tem, ko si nastaviš Facebook Pixel, boš vse to lahko počel. Zato je nujno, da veš, kaj Facebook Pixel je in kako ga ustvariš.
Verjemi, pripomoglo bo k večjem deležu konverzij in s tem večjemu uspehu.
Kaj je Facebook Pixel in kaj omogoča?
Facebook Pixel je analitično orodje, s katerim meriš učinkovitost vašega Facebook oglaševanja. S tehničnega vidika deluje na podoben princip kot Google Analytics. Gre namreč za delček kode, ki jo moraš vstaviti v izvorno kodo vaše spletne strani.
S tem dejanjem lahko pričneš spremljati interakcije vsakega obiskovalca za tem, ko ta klikne vaš oglas. Pixel namreč vsako aktivnost poroča Facebooku in s tem tebi.
Več konverzij kot se zgodi, bolje Facebook pozna uporabnike, zato tudi lažje samostojno optimizira oglase tako, da jih prikazuje osebam, za katere obstaja večja verjetnost, da bodo naredili željeno dejanje. Če je Facebook pixel nastavljen, lahko namreč kampanje optimiziramo neposredno na konverzije.
Na podlagi pridobljenih informacij, ki jih omogoča Facebook Pixel, lahko ustvariš tudi t.i. Custom audience oz. “občinstva po meri” in jih uporabiš pri nadaljnjem oglaševanju. Primere tovrstnih ciljnih skupin najdeš v videu oddaje.
Tako lahko s pomočjo piksla izvajamo tudi:
- Remarketing -Pixel zazna, kdo je stran vašo obiskal in kasneje točno njemu kaže vaše oglase (tudi zelo specifične).
- Lookalike občinstvo – ustvariš lahko ciljno skupino, ki ima enake lastnosti kot izvorna, s čimer najdeš podobne ljudi in povečaš možnost konverzije (za to dejanje je sicer potrebnih vsaj 100 že opravljenih konverzij).
V osnovi lahko meriš 9 dejanj ali aktivnosti, ki ti jih Facebook omogoča izbrati, lahko pa narediš tudi lastne aktivnosti, ki jih želiš meriti. Med temi dejanji najdeš recimo: “dodaj v košarico”, “ogled strani”, “nakup” ipd.
2. Kako ustvariš Facebook Pixel?
Facebook Pixel ustvariš na precej enostaven način. Vse, kar moraš storiti je, da slediš naslednjim korakom:
- 1. korak: odpri Ads Manager ali Business Manager platfromo.
- Preberi naš celoten vodič o odprtju Facebook Business Managerja.
- 2. korak: klikni na Meni (hamburger meni v levem zgornjem kotu) in nato na Pixels, ki se nahaja v razdelku Measure & Report.
- 3. korak: klikni na Create a Pixel.
- 4. korak: poimenuj ga.
3. Kako nastaviš Facebook Pixel?
Tvoj Facebook Pixel je ustvarjen, sedaj pa ga moraš še nastaviti. Kako?
Možnosti je več.
- Vstavi kodo piskla v “header” razdelek svoje spletne strani.
- Nastavi ga s pomočjo integracij (Facebook jih ponuja veliko) ali Google Tag Managerja.
- Ročno vstavi piksel (pošlji navodila razvijalcu oz. programerju).
Ne pozabi nujnega koraka, in sicer – izberi dejanja oz. aktivnosti.
- Če želiš, da se akcija sproži po tem, ko se stran naloži, izberi Track Event on Page Load
- Če želiš, da se akcija sproži po tem, ko uporabnik klikne na nek poziv k dejanju (CTA), potem izberi Track Event on Inline action.
Na koncu preveri, da piksel res deluje preko Chrome plugina, ki se imenuje Pixel Helper.
V petinpetdeseti oddaji POINT OUT Weekly ti pomagamo razumeti, kaj je Facebook Pixel, kaj ti omogoča in kako povsem ga enostavno nastaviti.
Ta oddaja je na voljo tudi na:
V oddaji boste med drugim dobili odgovore na vprašanja:
- Kaj je Facebook Pixel?
- Kaj Facebook Pixel omogoča?
- Kako lahko pomaga pri remarketingu?
- Kako najbolj optimalno nastaviti lookalike audience?
- Katera dejanja se lahko meri?
- Kako se Facebook Pixel ustvari?
- Kako se ga nastavi?
- Kako izbereš dejanja oz. aktivnosti?
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zoran Bosančić: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- POINT OUT Weekly #54
- WordPress
- WooCommerce
- Shopify
- Google Tag Manager
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.