Kako oglaševati na Facebooku: Vodič za uspešen začetek [POINT OUT Weekly #2]
Povsem verjetno je Facebook oglaševanje trenutno najbolj učinkovit digitalni kanal. Še posebej za usmerjanje prometa na vašo spletno stran in povečanje dosega vaše znamke.
V tem trenutku je na Facebooku že skoraj milijon slovencev. Še bolj pomembno pri tem je, da od vsega časa, ki ga namenijo internetu ali mobilni napravi, največji del preživijo ravno na Facebooku.
Temu največjemu družbenemu omrežju vaši kupci namenjajo največjo pozornost. Tam se nahajajo in tam jih lahko dosežete tudi vi.
Možnosti targetiranja so neverjetno dobre. Vaše (potencialne) kupce lahko ciljate na podlagi lokacije, demografskih značilnosti, starosti, spola, interesov, vedenja, interakcij z vami ali vašimi konkurenti in še veliko več.
Kaj je še najboljše? Že z majhnimi vložki — 100 ali 200 evrov na mesec — lahko ustvarite odlične rezultate!
Se sliši dobro, kajne?
Za vsakega sodelavca v marketingu je skoraj ključno, da pozna način, kako oglaševanje na Facebooku vključiti v marketinško strategijo podjetja.
V tem videu delimo vse, kar morate vedeti za uspešen začetek oglaševanja na Facebooku — od odprtja poslovnega računa in vzpostavitve prve kampanje do sledenja rezultatom in trikov za izboljšave.
Ta oddaja je na voljo tudi na:
V oddaji boste med drugim dobili odgovore na vprašanja:
- Kje se nahajajo vaši kupci in kje je njihova pozornost?
- Kako začeti z oglaševanjem?
- V čem je razlika med poslovno stranjo in poslovnim računom?
- Kakšne so prednosti poslovnega računa?
- Kako pripraviti prvo oglaševalsko kampanjo?
- Kakšen je povprečen strošek oglaševanja?
- Katere vrste oglasov poznamo?
- Kako izboljšati rezultate (triki in nasveti za izboljšanje rezultatov)?
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik: Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zoran Bosančić: Facebook, Instagram, LinkedIn
- Video marketing: Zakaj in kako začeti? [POINT OUT Weekly #1]
- Poslovni račun (Business Account)
- Facebook Canvas
—
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.
V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!