Je Facebook marketing mrtev? [POINT OUT Weekly #91]
Ali je svoj denar bolj smiselno zapraviti na drugih kanalih?
Nobena skrivnost ni, da Facebook že dolgo ni brezplačen kanal. V zadnjem letu še posebej opažamo drastičen upad organskega dosega in dviganje cen pri oglaševalskem delu.
V Sloveniji je na Facebooku prisotna skoraj celotna populacija. Obsega ljudi, ki ga lahko potencialno dosežemo na Facebooku, dejansko ne moremo pridobiti na nobenem drugem kanalu.
Je torej Facebook marketing mrtev ali še vedno zelo živ?
V tem pogovoru torej dobiš odgovore na vprašanja, kot so:
- Kako
aktualen je Facebook v Sloveniji? - Kakšne možnosti targetiranja imamo s Facebook marketingom?
- Kaj lahko naredimo, če nam rezultati padejo?
Vse epizode so na voljo tudi na:
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zoran Bosančić: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.