Kako povečati konverzije s Facebook oglasi? [POINT OUT Weekly #73]
Se kdaj sprašuješ, kako lahko povečaš konverzije s Facebook oglasi? To je področje, ki je na slovenskem še precej neraziskano. Ker pa o oglaševanju že dolgo nismo govorili, ti bomo skozi oddajo podali nekaj nasvetov o spodbujanju konverzij skozi Facebook oglase.
1. Poskrbi za pristajalno stran
Če oglas pelje na slabo pristajalno stran, je uspeh pod velikim vprašajem, ne glede na to, kako vrhunski je ali koliko časa si vložil v izdelavo. Izredno pomembna je dobra uporabniška izkušnja. Stran naj bo pregledna in naj bo takoj vidna glavna željena konverzija – naj bo to nakup ali preprosta prijava na email listo.
Ker danes že veliko ljudi do spleta dostopa preko mobilnih telefonov je pomembno, da poskrbiš, da je stran prilagojena tudi za mobilne naprave.
Pomisli tudi na kontinuiteto – pristajalna stran mora dostaviti, kar obljublja oglas. Če so na primer v oglasu prikazani čevlji, naj povezava ne vodi do spletne strani, ki prodaja srajce in hlače.
2. Ustvari vpadljive vizualije
Ko optimiziraš oglase za čimboljše konverzije, se lahko igraš z različnimi barvami in besedami ter tako odkriješ, kaj za tvoj produkt najbolje deluje.
Tekst uporabljaj zelo skrbno in se drži pravila manj je več, saj Facebook uporabnike pogosto penalizira ob preveč natrpanem tekstu. Le-ta s seboj prinaša tudi slabšo uporabniško izkušnjo in posledično slabše konverzije.
Upoštevati je potrebno, da ima Facebook precej svetlo barvno shemo, zato na njej dobro delujejo vpadljive barve.
Poskusiš lahko tudi z videi ali gifi. Konverzijske kampanje z videi sicer najbolje delujejo na začetku, ko uporabnik produkt še spoznava. V primeru uporabe je pomembno, da je video zelo dinamičen in ljudem hitro vzbudi pozornost, saj imaš za močan prvi vtis le nekaj kratkih sekund.
Da boš video imel v mezincu, pa si preberi še naš vodič po video oglasih za družbena omrežja.
3. Dobro premisli o tekstu
Tekst je zelo odvisen od tega, kdo je tvoja ciljna skupina. Nekateri se bolje odzivajo na daljši, drugi na krajši tekst. Na vprašanje, kako dolg je tekst, na katerega se najbolje odziva tvoje ciljna skupina, lahko uspešno odgovorimo le s testiranjem.
Zanimiva raziskava od AdEspressa je pokazala:
- Da v splošnem bolje delujejo oglasi z več teksta, kljub temu, da so oglaševalci prepričani v ravno nasprotno.
- Najbolj se je odrezal oglas z enim odstavkom (4-5 vrstic), nato s tremi odstavki in nato s šestimi.
- Najslabše so se odrezali oglasi z enim stavkom.
4. Razširi ciljno skupino
V zadnjem času je vedno bolj očitno, da Facebook veliko bolje optimizira kampanje, če so ciljne skupine nekoliko večje – vsaj pri prvih fazah prodajnega lijaka. To pomeni, da ima Facebook več podatkov o ljudeh, ki so naredili konverzijo in s tem dosežemo boljše rezultate.
Tako lahko ljudi, ki so konverzijo dejansko naredili uporabimo kot “Custom Audience” in iz njih naredimo “Lookalike” skupino. Tako boš vedno targetiral bolj relevantne ljudi za tvojo znamko in imel v prihodnosti manj težav s konverzijami.
5. Začni z mehkejšimi konverzijami
Za razliko od Google Search oglasov, ljudje veliko časa na Facebooku ne preživljajo zato, ker aktivno iščejo nove produkte.
Ravno zato ni priporočljivo, da takoj udariš z oglasi, ki aktivno oglašujejo končno konverzijo oziroma nakup produkta. Raje začni z obiskom spletne strani ali prijavo na email listo.
Poskusi morda z bolj splošnimi oglasi osredotočenimi na osnovne človeške potrebe. To so lakota, poželjenje, finance, spoštovanje …
6. Ustvari lijak in ljudi vodi skozenj
Pomembno je, da v iskanju konverzij svoje potencialne kupce vodiš skozi prodajni lijak, ki si ga ustvaril z namenom povečanja konverzij.
Najlažje to narediš z uporabo funkcije “Custom Audience” v Facebook Ads Managerju. Ljudi, ki si v prvi fazi prodajnega lijaka ogledajo vsaj 25% tvojega video oglasa za Facebook, targetiraj v naslednji fazi. Če druga objava, na primer, vodi na blog, lahko v tretji fazi targetiraš tiste, ki so na objavi na spletu preživeli vsaj nekaj minut. S tem preprosto nadaljuj v vseh nadaljnih korakih, dokler ne prideš do željene konverzije.
Ta oddaja je na voljo tudi na:
V tej oddaji se dobiš odgovore na naslednja vprašanja:
- Kako zgleda primerna spletna stran za uspešne konverzije?
- Kako za tvoje oglase uporabiti vizualne elemente?
- Te bo Facebook res penaliziral, če na sliki uporabiš preveč teksta?
- Kako bodo na oglas vplivali videi?
- Kako dolg mora biti tekst v oglasu?
- Kako lahko določiš ciljno skupino?
- V kateri fazi prodajnega lijaka je tvoj kupec?
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zoran Bosančić: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- POINT OUT Weekly 72
- First Impressions Matter
- AdEspresso Eksperiment
- Ad Conversion Tips
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.