Kaj smo se naučili in dosegli v enem letu oddaje PO Weekly [POINT OUT Weekly #49]
Počasi se daleč pride. A tudi ta “počasi” mora biti dobro strateško načrtovan.
Oddajo POINT OUT Weekly smo začeli producirati pred letom dni z namenom, da te poučimo o digitalnem marketingu in vseh novostih in trendih, ki mu pritičejo. Hkrati pa, da se izpostavimo kot močna, kredibilna agencija v slovenskem marketinškem prostoru.
Veš, kaj je bilo glavno, kar je oddajo naredilo uspešno? Konsistentnost.
No, pa še nekaj dejavnikov lahko naštejemo.
Po enem letu ti razkrivamo križe in težave, izkupičke, nauke in same dragocene modrosti. S tem upamo, da bomo pripomogli tudi tebi, če se, ali pa se nameravate ukvarjati z lastnim video/vsebinskim marketingom.
1. Pregled preteklega leta
Kaj smo se naučili?
- Manj je več – osredotočenost in podajanje informacij v strnjeni in krajši obliki vedno bolje učinkuje.
- Tematika oddaje se lahko razdeli na več kosov – najbolje si je pripraviti bolj specifično tematiko in jo razložiti bolj poglobljeno.
- Zelo se splača imeti goste – pripomore k raznolikosti oddaj in k dodatnemu dosegu.
- Dober nastop – vanj je potrebno dati energijo, nasmeh, sproščenost, osebnost in humor.
- Forma ni vedno na vrhuncu – tekom leta se vedno dogajajo vzponi in padci v nastopu in kvaliteti vsebine.
- Občinstvo ima besedo – pomembno je poslušati kritiko in jo nasloviti.
Izzivi, s katerimi smo se soočali?
- Pomanjkanje časa za pripravo in snemanje – kot agencija večino svoje energije in časa vlagamo v delo z naročniki. A vseeno je nujno, da se posvetimo tudi notranjim aktivnostim. Zato smo morali naučiti dobro organizirati in optimizirati delo.
- Pridobitev gostov – do sedaj smo gostili ljudi, ki jih poznamo, težje pa je bilo dobiti še druge strokovnjake, s katerimi nismo v neposrednem stiku. A vse to pride s časom.
- Ažurnost s podporno vsebino oddaje – blogi in linki z oddaje dolgo obdobje niso bili objavljeni simultano z oddajo. Večja organiziranost in povečanje ekipe je pripomogla, da sedaj vse teče kot po maslu.
2. Proces od ideje do objave oddaje
Proces od ideje do objave je precej dolg in obsežen, a s časom smo postali že utečeni.
Najbolje, da gremo kar korak za korakom.
- Brainstorming o tematikah oddaj,
- določitev prihodnjih oddaj,
- kontaktiranje morebitnih gostov,
- zapis iztočnic oddaje, kar vedno pripravi ena oseba,
- uskladitev iztočnic in vsebine,
- snemanje:
- za eno oddajo potrebujemo cca. 1h, zato je bolj optimalno posneti več oddaj skupaj,
- najprej posnamemo celo oddajo v enem posnetku in
- zaključimo s snemanjem uvodne špice,
- post-produkcija oddaje,
- priprava vseh zapisov za blog, Youtube in Facebook,
- objava oddaje na vseh kanalih
3. Uporaba opreme pred letom in sedaj
Uporaba opreme se je seveda spreminjala. Za začetek nam je bilo najpomembnejše, da ZAČNEMO. Kasneje smo želeli izboljšati tudi samo produkcijo.
Na začetku:
- Fotoaparat Nikon za direktno snemanje in mobilni telefon za dodatne kadre,
- studijska osvetljava,
- mikrofoni povezani na mobilni telefon in
- brezplačen post-produkcijski program DaVinci Resolve.
Danes:
- 2 fotoaparata Canon 80D,
- enaka studijska osvetljava,
- profesionalni snemalniki zvoka in
- post-produkcijski program Adobe Premiere Pro CC.
4. Načrti za prihodnost
Seveda še nismo rekli zadnje besede. Pravzaprav smo naredili šele uvod. V prihodnje od oddaje in nas kot ekipe lahko pričakuješ še več vsebine.
Torej, kakšen je plan?
- Nadaljevanje z 1 oddajo na teden,
- sodelovanje s še več znanimi gosti,
- vključevanje oseb iz POINT OUT ekipe,
- dodajanje več video vsebin kot so:
- kratki videi,
- vlogi in
- live videi,
- pretvorba video oddaj v podcast obliko in
- še kakšna presenečenja.
V devetinštirideseti oddaji POINT OUT Weekly praznujemo eno leto snemanja oddaje ter razkrivamo ozadje procesa priprave, vse nauke, izzive, izkupičke in načrte za prihodnost.
Ta oddaja je na voljo tudi na:
V oddaji boste med drugim dobili odgovore na vprašanja:
- Kaj smo se naučili skozi snemanje PO Weekly oddaje?
- S kakšnimi izzivi smo se soočali?
- Kako organiziramo delo?
- Kakšen je tok aktivnosti?
- S kakšno opremo smo začeli in kako oddaje snemamo sedaj?
- Kako bomo nadgradili oddajo?
- Kakšno vsebino bomo še producirali v prihodnosti?
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zoran Bosančić: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- POINT OUT Weekly #48
- DaVinci Resolve
- Adobe ekosistem
- POINT OUT Weekly #44
- POINT OUT Instagram
—
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.
V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!