Email marketing: 7 nasvetov za boljše rezultate [POINT OUT Weekly #16]

Je e-mail marketing še vedno aktualen? Vsekakor! Sedaj morda še bolj, kot kadarkoli prej, saj imamo več možnosti, kako ga izkoristiti. Poleg tega je eno najpomembnejših dejstev to, da je email baza vaša last. Za razliko od vašega profila na družbenih omrežjih.

Kaj pa je tisto, kar morate početi, da boste z email marketingom dosegli še boljše rezultate?

  1. BODITE HITRI IN ODZIVNI
    Izrednega pomena je, da novega email naročnika nemudoma pozdravite z uvodnim sporočilom, kjer mu že ponudite relevantno vsebino. S tem naročnikom pokažete, da jim boste nudili uporabne vsebine.
  2. VAŠ PRISTOP NAJ BO OSEBEN
    Nagovarjanje prejemnika z njegovim imenom, tudi večkrat skozi besedilo, ima lahko zelo pozitiven vpliv. Bralec sporočila dobi občutek, da je vsebina napisana specifično njemu. Besede, besedne zveze, pozdravi, nagovori in stil pisanja naj bo poljuden, takšen s katerim se prejemniki lahko povežejo.
  3. POSVETITE SE NASLOVU
    Naslov naj bo udaren, naj vzbudi pozornost in povzroči, da ga prejemnik tudi dejansko odpre. Naslov mora izstopati. To lahko naredite že tako, da ne sledite normi naslova iz 60/70-ih znakov. Ustvarite krajšega ali daljšega. Nikoli pa ne zavajajte. V sami oddaji vam ponujamo tudi nekaj specifičnih primerov.
    Učinkovitost naslovov je odvisna od ciljne publike, zato lahko različne naslove testirate skozi daljše časovno obdobje, ali pa poskusite z AB testiranjem.
  4. VKLJUČITE POZIVE K DEJANJEM (CTA)
    Pozivi k dejanju so obvezen sestavni del vaših emailov, zato jih v prvi vrsti tudi pošiljate. Email kot tak dojemajte kot spletno stran v malem. Na prvi pogled naj bo jasno bistvo in preusmeritev naprej. Najbolje je torej, da že prvi odstavek vsebuje besede s hiperpovezavami. S tem boste zadržali še tako neučakane bralce. Prav tako lahko vključite povezave v morebitne slike ali videe.
  5. POSKUSITE Z AVTOMATIZACIJO
    Vnaprej pripravljene sekvence vam prihranijo ogromno časa in dela. Avtomatizirane emaile lahko pripravite za različna dejanja vaših naročnikov. In ravno avtomatizacija je tisto, zaradi česar je email marketing še vedno tako aktualen.
  6. TESTIRAJTE PRED POŠILJANJEM
    Nihče ne želi, da pri končnem email proizvodu pride do napak in nevšečnosti. Preglejte napake, delovanje povezav, izgled pri različnih email odjemalcih in na različnih napravah.
  7. VKLJUČITE MOŽNOSTI ZA DELJENJE
    Če ne gre za ekskluzivno vsebino v vaših elektronskih sporočilih, prejemnikom dajte možnost, da vsebino delijo. To lahko storijo na podlagi posebne povezave, ki jo predloži vaš odjemalec, kot je Mailchimp.

Ta oddaja je na voljo tudi na:

V oddaji boste med drugim slišali o:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!