Kaj v digitalnem marketingu ne deluje več? [POINT OUT Weekly #41]
Da je digitalno-marketinško okolje zelo hitro spremenljivo že veš. Morda pa včasih ne ponotranjiš povsem, da s tem nekaj kar je delovalo še mesec nazaj, morda ne deluje več.
Te zanima, kateri so primeri nedelujočih stvari?
1. Pasice in prikazni oglasi
Morda se na prvo žogo ne strinjaš. Ampak dejansko smo na pasice (angl. bannerje) postali že imuni.
Vse več raziskav kaže, da ljudje na spletni strani pasic sploh ne vidijo več, čemur v angleščini pravimo banner blindness. Oglaševalsko sporočilo tako ne more priti do uporabnika in sredstva grejo v nič.
Stopnja klikov (angl. CTR) naj bi za pasice bile zgolj 0,06 %. Primer, kjer morda delujejo je remarketing, saj uporabnik to vsebino zazna zato, ker se je pred kratkim z njo ukvarjal.
2. Oglasi brez poudarka na kreativi
Če so bili nekoč oglasi pripravljeni brez dobre kreative in jih je uporabnik vseeno opazil, danes na to struno več ne moremo igrati. Zakaj? Ker je zasičenost prevelika.
Današnji uporabnik mora biti prepričan v prvi vrsti z izstopajočo in kvalitetno kreativo.
Nekaj slabih in dobrih primerov ti prikažemo v videu.
3. Interruption marketing oz. marketing prekinjanja
Kdo ima rad prekinjanje? Nihče.
Oglasi, ki se prikažejo čez vsebino, katero uporabnik spremlja, so bili morda trend določeno obdobje. A se je kmalu ugotovilo, da vse kar dela, uporabniku krade čas in moti njegovo aktivnost.
Z uporabo tovrstnega marketinga sam sebi koplješ jamo. Izjema bi morda bilo lahko le zelo dobro targetiranje, kar pa še vedno ne odtehta dejstva, da večinoma uporabnika znervira.
Isto velja za celozaslonske zajeme in pop-up oglase.
Tudi Google je začel kaznovati strani, ki posedujejo preveč takšnih oglasov.
4. Oglasna elektronska sporočila
Gre za e-mail sporočila, ki se jih pošilja bazi uporabnikov.
Če tudi ti pošiljaš zgolj promocijska in v prvi vrsti prodajno naravnana sporočila, ti toplo svetujemo, da spremeniš pristop.
Da bo uporabnik dejansko odprl in prebral e-mail, ga mora zaznati kot zanj pomembnega. Ponovno naj poudarimo dodano vrednost, brez katere v današnji zasičenosti težko pritegnemo uporabnika.
V enainštirideseti oddaji POINT OUT Weekly pokrivamo prakse, ki v digitalno-marketinškem okolju ne delujejo več. Poleg teorije ponudimo tudi veliko primerov.
Ta oddaja je na voljo tudi na:
V oddaji boste med drugim dobili odgovor na vprašanja:
- Zakaj ni več vredno vlagati v pasice in prikazne oglase?
- Zakaj je povprečna kreativa nekoč delovala, danes pa ne več?
- Zakaj z interruption marketingom sam sebi koplješ jamo?
- Kako lahko spremeniš e-mail sporočila, da bodo bolj učinkovita?
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zoran Bosančić: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- POINT OUT Weekly #40
- Preroll video
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.
V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!