Kako bo blockchain tehnologija spremenila digitalni marketing? [POINT OUT Weekly #83]
Blockchain tehnologija bo spremenila zbiranje podatkov in oglaševanje
Danes še vedno lahko podatke, ki jih kot uporabniki pustimo na spletu, kupi katerikoli oglaševalec. A blockchain tehnologija temu vsaj do neke mere kontrira. Oglaševalci in marketingaši se bomo tako morali temu prilagoditi s svežimi pristopi in načini oglaševanja – kakšnimi?
Blockchain tehnologija je digitalna veriga podatkov, ki se je ne da spreminjati. Transparentnost in zaupljivost s tem dobita popolnoma nov pomen, poslovanje pa se vrne h koreninam.
Kaj se bo torej spremenilo in kako se bodo s tem morala soočiti podjetja?
V tem pogovoru torej dobiš odgovore na vprašanja, kot so:
- Kaj
je blockchaintehnologija ? - Kje se blockchain tehnologija (v katerih industrijah) najbolj uporablja?
- Kako se bo spremenilo zbiranje podatkov?
- Kako se bo spremenilo digitalno oglaševanje?
- Kaj se bo dogajalo z lastništvom in varnostjo digitalnih sredstev?
Ta oddaja je na voljo tudi na:
Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:
- Nejc Slovnik: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Zoran Bosančić: spletna stran, Facebook, Instagram, LinkedIn
- Generacija Z in kako ji prilagoditi marketinško komuniciranje [POINT OUT Weekly #82]
- OriginTrail (slovensko podjetje z blockchain tehnologijo v ozadju)
O oddaji
POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.