nazaj na vse zgodbe

Gorenjka – Povečanje organskega dosega na Facebooku za več kot 165%

Za Facebook stran Gorenjka je naročnik že dlje časa skrbel sam, a so imeli težavo aktivirati večje število sledilcev. Naš izziv je bil zastaviti jasno strategijo, ki bo aktivirala “zaspano” skupnost in kateri bo naročnik lahko sledil na dolgi rok.

zito

Naročnik o projektu

Katja Vidmar

Žito

S POINT OUT ekipo smo sodelovali pri upravljanju Facebook strani za blagovni znamki Gorenjka in Zlato polje. Nanje smo se obrnili, ker smo želeli narediti napredek pri upravljanju FB strani, saj smo strani vodili znotraj podjetja, pri čemer z rezultati nismo bili zadovoljni. Pomagali so nam vzpostaviti novo strategijo, povečati interakcijo sledilcev ter poskrbeli za prenos znanja na zaposlene. S skupnimi močmi smo dosegli odlične rezultate.

Potek projekta

1

Analiza

Analiza je pokazala, da je Facebook skupnost Gorenjke “zaspala”. S takratnimi aktivnostmi so v povprečju dosegli zgolj 1 % celotne skupnosti, aktivarati pa jim je uspelo le 0,01 % skupnosti v povprečju.

2

Priprava strategije

Strategijo smo razdelili v dve fazi.

Prva faza se je osredotočala na instantno obuditev skupnosti. V tej fazi smo postavili temelje in smernice za prihodnje upravljanje Facebook strani. Prva faza je služila tudi testnemu obdobju, v katerem smo preverjali učinkovitost različnih elementov strategije.

V drugi fazi smo v popolnosti začeli izvajati optimizirano strategijo in naročniku s “how-to” pristopom pokazali, kako bo v nadaljevanju potekalo izvajanje strategije.

#izpostavljamo

611 %

RAST DOSEGA

#izpostavljamo

V obdobju izvajanja strategije smo doseg strani povečali za 611 %, od tega je povečanje organskega dosega znašalo kar 165 %.

3

Rezultati

Rezultat implementirane strategije je bil že po prvem mesecu: 3,22 % rast strani, 611,20 % rast dosega (164,87 % organskega dosega) in kar 1.757,22 % rast engagementa.

Verjamemo, da se v vašem poslu skriva priložnost. Izpolnite kontaktni obrazec in izkoristite priložnost za posvet o potencialu, ki se skriva v vaših digitalno-marketinških aktivnostih.