nazaj na vse zgodbe

»Brez marketinga? Brezveze.« Povečanje obiska spletne strani za 400%

Predstavljeni smo bili pred izziv, kako glavno komunikacijsko sporočilo dogodka »Brez marketinga? Brezveze.« prenesti na spletno mesto ter ob tem na nepričakovan, a premišljen, način nagovoriti potencialne obiskovalce dogodka.

Naročnik o projektu

Klemen Selakovič

ŠSDMS, Fanfara

Nejc in ekipa je pokazala profesionalizem, hiter odzivni čas in strokovnost, ki ju v tej industriji srečaš vedno redkeje. Prav zaradi njihove strasti do vsega digitalnega, visokih kompetenc in proaktivnosti smo vse zastavljene KPI-je na projektu presegli. Sodelovanje bi vsekakor zelo priporočal!

Potek projekta

1

Idejna zasnova

Obiskovalcem spletnega mesta smo želeli prikazati kontrast med dvema svetovoma – z marketingom in brez marketinga. S tem bi na kreativen način predstavili idejno zasnovo konference in spodbudili prijave. Prišli smo na idejo, da naredimo 2 spletni strani v eni.

2

Spletno mesto Brez marketinga

Ob prihodu na spletno mesto je obiskovalce strani pričakalo spletno mesto BREZ MARKETINGA – v črno-beli oblikovni zasnovi, z okrnjenimi funkcionalnosti in brez pripadajočega slikovnega materiala.

fanfara brez marketinga kampanja

3

Spletno mesto Z marketingom

Uporabnik je bil na strani pozvan k “vklopu marketinga“, pri čemer je stran spremenila podobo in postala barvita ter polna fotografij.

 

fanfara z marketingom kampanja

#izpostavljamo

400 %

OBISKA STRANI

#izpostavljamo

Obisk spletne strani nam je uspelo povečati za 400 % v primerjavi z letom poprej.

4

Končna podoba in komunikacija

Stran smo seveda prilagodili za prikaz na vseh napravah, kar je bilo ključno ob upoštevanju ciljne publike. Končna podoba je bila videti nekako takole.

0 - Fanfara - responsive

Ob lansiranju spletne strani je naš naročnik tovrstno komunikacijo prenesel tudi na družbena omrežja, kjer si je ekipa organizatorjev spremenila profilne fotografije v skladu s profilnimi fotografijami na spletni strani.

5

Rezultati in sodelovanje

Rezultat kreativne zasnove spletne strani in tovrstne komunikacije je bilo 400 % povečanje obiska spletne strani v primerjavi z letom prej.

Tekom projekta smo intenzivno sodelovali z naročnikom – Študentsko sekcijo Društva za marketing Slovenije oz. postali del njihove ekipe pri implementaciji vseh želenih idej in funkcionalnosti spletne strani.

 

Verjamemo, da se v vašem poslu skriva priložnost. Izpolnite kontaktni obrazec in izkoristite priložnost za posvet o potencialu, ki se skriva v vaših digitalno-marketinških aktivnostih.