nazaj na vse storitve

Marketinška avtomatizacija in negovanje odnosov

Z nekaj besedami bi jih lahko opisali kot marketing sedanjosti in prihodnosti. Delujeta vzajemno, saj nam omogočata, da vsak uporabnik prejme prilagojeno vsebino (npr. članek, priročnik, ponudbo) v fazi nakupnega procesa, v katerem se nahaja.

Za negovanje odnosov s potencialnimi kupci vam za posamezne ciljne skupine izdelamo načrt vsebin in jih razporedimo po fazah nakupnega procesa (vašega prodajnega lijaka). S pomočjo marketinške avtomatizacije bomo nato poskrbeli za avtomatizirano spremljanje uporabnikovega obnašanja in dostavo ustrezne vsebine točno takrat, ko se le-ta ukvarja z dotičnim vprašanjem.

 

Izvedbo le tega nam omogoča sodobna tehnologija, ki se je razvila do te mere, da lahko vsakega posameznika na spletu obravnavamo kot individualno osebo. S tovrstnim pristopom lahko s posameznim uporabnikom zgradimo veliko pristnejšo vez, saj uporabnik našega komuniciranja ne bo dojel za vsiljivega, vendar ravno nasprotno, kot prijaznega in pozitivno naravnanega.

 

Zato uporabljamo le najboljša orodja kot so Leadsius, ConvertKit, MailChimp in Infusionsoft.

 

Razmišljate o izvedbi projekta? Zaupajte nam vaš izziv.

Kontaktiraj nas

Pomagamo lahko z/s

Zgodbe o uspehu

… so plodovi sodelovanj z našimi naročniki. Spišimo novo uspešno zgodbo skupaj.

V vašem poslu se skriva velik potencial. Izpolnite kontaktni obrazec in izkoristite priložnost za brezplačni posvet o vaših digitalno-marketinških aktivnostih.