Top trendi v digitalnem marketingu za leto 2017 [POINT OUT Weekly #3]

Digitalni marketing že dolgo ni zgolj del neke širše marketinške teorije. Današnji marketing je praktično že v celoti digitalen ali pa je vsaj osrednji del večine marketinški strategij strategij.

Ko govorimo o top trendih v digitalnem marketingu, je to že skoraj potrebno razumeti kot splošne marketinške trende.

Za podjetja je danes ključno, da je digitalni marketing osrednji del njihove marketinške strategije. Le tako je mogoče izkoristiti celoten marketinški potencial in doseči želene rezultate.

S hitro razvijajočo tehnologijo pa se spreminjajo tudi trendi na tem področju. Vse več časa preživljamo na internetu, temu primerno pa se spreminjajo tudi nakupne navade potrošnikov.

Ena izmed prednosti digitalnega marketinga je tudi, da lahko praktično vse, kar delamo, do neke mere tudi izmerimo. Orodja za merjenje postajajo vse bolj sofisticirana in uporabnikom lahko ponudimo točno tiste informacije, ki jih v danem trenutku zanimajo.

Uporabnik želi v poplavi informacij instantnost, relevantnost in dodano vrednost. Vse več različnih kanalov, ki so v uporabi, pa kliče po prilagojenih vsebinah. Za zagotavljanje dobre uporabniške izkušnje je potrebno neprestano nadgrajevanje in sledenje trendom.

V četrti oddaji POINT OUT Weekly vam predstavljamo 8 top trendov v digitalnem marketingu za letošnje leto. Izvedeli boste, čemu vse nameniti vašo pozornost in česa se morate nujno lotiti, če želite ostati v koraku s svojimi potrošniki.

Ta oddaja je na voljo tudi na: 

V oddaji boste med drugim lahko slišali o:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!