Najpogostejše napake marketinških oddelkov [POINT OUT Weekly #6]

Kot digitalna marketinška agencija smo skozi delo z različnimi podjetji opazili področja, kjer se lahko kot posamezniki, oddelki ali podjetja izboljšate, da bo vaše delo z agencijo potekalo bolj tekoče in bo prineslo boljše rezultate.

Ljudje smo že po naravi zelo čustvena bitja, zato se pogosto dogaja, da predstavniki podjetij izhajajo iz svojih čustev in na podlagi sebe generalizirajo na celotno ciljno skupino, kar pa lahko vodi v napačne odločitve.

Pogosto se zgodi, da pripravi in načrtovanju posvetite ogromno pozornosti, ko pa pride čas za izvedbo, ga ostane zelo malo. Ravno nasprotno bi moralo, če želimo doseči zadane rezultate, za izvedbeni del ostati še več časa.

Veliko podjetij se kljub poznavanju trendov ne zaveda da marketing, ki ga izvaja, ni primeren času, v katerem živimo. Izstop iz cone udobja in čim hitrejša adaptacija vam lahko prineseta veliko boljše rezultate.

Pogosto se zgodi, da zadeve težko izpustimo iz rok, zato nekomu novemu (v tem primeru agenciji) ne zaupamo popolnoma. Ključno je obojestransko zaupanje, tako podjetje v znanje in sposobnost agencije kot obratno.

Pomembno je tudi, da zna podjetje pravilno “zbriefirati” agencijo. Poleg tega pa je vedno koristno, da si vzamete dodaten čas za sestanek in podajanje dodatnih informacij.

V šesti oddaji POINT OUT Weekly govorimo o najpogostejših napakah marketinških oddelkov v podjetjih in predlagamo nasvete za izboljšanje vašega dela.

Ta oddaja je na voljo tudi na:

Napake oziroma priložnosti za izboljšavo so:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!