Digitalna transformacija ali kako v podjetjih oblikovati marketinške ekipe [POINT OUT Weekly #7]

Digitalna transformacija je ena najpomembnejših tematik današnjega časa, v prihodnosti pa bo še pomembnejša. Nahajamo se v obdobju, ko je začel prevladovati digitalni marketing in temu se morate prilagoditi tudi podjetja.

Večina podjetij se je z marketinškimi aktivnostmi temu že prilagodila, sama organizacija podjetij pa tega še ne dohaja dovolj.

Danes je svet marketinga veliko bolj dinamičen – ko govorimo o digitalnem marketingu, je dogajanje vse bolj instantno. Potrošniki so danes povsod, zato je marketing vse bolj kompleksen, kar posledično pomeni, da morate biti tudi podjetja bolj odzivna. Da boste to zmogli, morate postaviti močno strukturo podjetja.

Če boste od agencij prevzeli operativno delo, boste zmanjšali stroške, postali boste bolj učinkoviti, posledično pa bodo boljši tudi rezultati. Sodelovanje z agencijo seveda še vedno pride v poštev, vendar v bolj strateškem pogledu.

Izgradnja notranje ekipe mora biti strateška aktivnost, podprta s strani vodstva. V ekipi morajo biti pokrita vsa področja, temu primerno pa naj šteje ekipa najmanj 3-5 zaposlenih. Potrudite se, da s trga izbere najboljši možen kader.

Na prihodnost se je potrebno ustrezno pripraviti že danes, in sicer tako, da se marketinški oddelki v podjetjih drugače organizirate in prilagodite digitalnemu svetu. Več o tem si oglejte v sedmi oddaji POINT OUT Weekly.

Ta oddaja je na voljo tudi na:

V oddaji boste med drugim dobili odgovore na vprašanja:

Nekaj uporabnih povezav, ki so bile omenjene v videu:

O oddaji

POINT OUT Weekly je spletna video oddaja za marketingaše/tržnike in druge, ki jih zanima digitalni marketing ter iščejo inspiracijo, ideje in nasvete, kako maksimalno izkoristiti potencial svojega podjetja. Vsak teden pokrijemo eno od tematik s področja digitalnega marketinga. S spremljanjem oddaje POINT OUT Weekly se boste naučili najnovejših taktik, priprave najboljših strategij, uporabe orodij za boljše rezultate in prejeli nasvete, ki jih lahko takoj uporabite v praksi.

V kolikor imate predlog, vprašanje ali bi zgolj želeli reči “živjo”, nam brez zadržkov pišite. Vaše sporočilo bomo prebrali z največjim veseljem!