Blog

Zapisi, nasveti in triki o digitalnem marketingu.

Nikoli ne izpusti novega zapisa.

Naroči se na naš newsletter.

Zadnje objavljeno

Maja Voje o growth hackingu, eksperimentiranju in spremembah v marketingu [POINT OUT Weekly #9]
Growth hacking (sl. hekanje rasti) je produkt med izdelkom, UX oblikovanjem, programiranjem, marketingom in še marsičem; v bistvu gre za marketinško znanje, nadgrajeno s statističnimi metodami, analitiko in UX oblikovanjem. Cilj growth hackinga oz. hekanja rasti je zakrpati del prodajnega lijaka, ki trenutno pušča. Growth hacker pomaga podjetjem dobiti in konvertirati uporabnike ter poskrbi, da bo na koncu […]
Preberi več
Učinkovito upravljanje Facebook strani [POINT OUT Weekly #8]
V Sloveniji je na Facebooku 880.000 mesečno aktivnih uporabnikov, dnevno aktivnih pa kar 700.000. S temi številkami je Facebook najmočnejši med družbenimi omrežji, zato je pomembno, da se upravljanja strani lotimo na strukturiran in strateški način. Vedno je treba pričeti pri izgradnji dolgoročne strategije nastopa na Facebooku. To so naša izhodišča za nadaljnje delo, seveda […]
Preberi več
Digitalna transformacija ali kako v podjetjih oblikovati marketinške ekipe [POINT OUT Weekly #7]
Digitalna transformacija je ena najpomembnejših tematik današnjega časa, v prihodnosti pa bo še pomembnejša. Nahajamo se v obdobju, ko je začel prevladovati digitalni marketing in temu se morate prilagoditi tudi podjetja. Večina podjetij se je z marketinškimi aktivnostmi temu že prilagodila, sama organizacija podjetij pa tega še ne dohaja dovolj. Danes je svet marketinga veliko […]
Preberi več
Najpogostejše napake marketinških oddelkov [POINT OUT Weekly #6]
Kot digitalna marketinška agencija smo skozi delo z različnimi podjetji opazili področja, kjer se lahko kot posamezniki, oddelki ali podjetja izboljšate, da bo vaše delo z agencijo potekalo bolj tekoče in bo prineslo boljše rezultate. Ljudje smo že po naravi zelo čustvena bitja, zato se pogosto dogaja, da predstavniki podjetij izhajajo iz svojih čustev in […]
Preberi več
Vsebinski marketing: Nasveti za uspešen začetek [POINT OUT Weekly #5]
Vsebinski marketing ni nova zdeva zadeva – začel se je z John Deerom in njihovimi nasveti za kmetijstvo že v prvi polovici 20. stoletja. O vsebinskem marketingu kot ga poznamo danes, govorimo z razvojem spleta v 90-ih. Za razliko od tradicionalnega marketinga, kjer gre za bombardiranje s sporočili, pri vsebinskem marketingu ponudimo neko uporabno vsebino […]
Preberi več
1 2

Verjamemo, da se v vašem poslu skriva priložnost. Izpolnite kontaktni obrazec in izkoristite priložnost za posvet o potencialu, ki se skriva v vaših digitalno-marketinških aktivnostih.